Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2007 13:14 - Тъжно е да какво да се прави...
Автор: gerry433532 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1907 Коментари: 1 Гласове:
0



Тъжно е да какво да се прави...

Такам.Аз се завърнах в моята така любима,не толкова слънчева,но прекрасна столица. И някак си се завърнах в същото положение,в което бях преди да ида на море.

   Сегам.Да ви питам едно нещо.Някога карали ли сте се с някой,който ви се води приятел?Който ви е приятел от както се помните?Да,100% сте се карали.И то за нещо безсмислено,нали? Но вашия приятел говореше ли ви зад гърба?А дали ви е приятел,щом не смее да ви каже какво мисли в лицето,а си го обсъжда с други ваши “приятели”? И предпочитате ли тези “приятели” да ви кажат кво е издумано зад вашия изгорял от слънцето гръб(поне моя беше доооста изгорял)? Всъшност,толкова много предателства,в толково много уж истински приятелства.Само си представете: вие се карате с ваш приятел;той/тя отива при други ваши приятели и познати и разказва на тези хора(кошчета за душевни отпадъци),някои неща,хммм...как да се изаразя,които не смее да ви каже в лицето.Обаче кошчетата за душевни отпадъци идват при вас и ви питат верни ли са тези неща;така се случват цели 4 предателства в тези иначе стари приятелства.Първо:вашият приятел към вас(говори ви зад гърба);Второ: кошчетата за душевни отпадъци към вас(изслушват приятея ви и също добавят някои неща по ваш адрес);Трето:По-искрените от кошчетата за душевни отпадъци към вашия предател,така де,приятел(това не е точно предателство,нооо...);И четвърто:от Вас към вашия приятел(коментирате с кошчетата за душевни отпадъци какво са си говорили);

   Защо трябва толкова да се усложняват нещата,и тези иначе мили кошчета за душевни отпадъци,да се намесват в цялата тая работа?!Всъшност,те не ви предават умишлено,но ако се противопоставят на вашия приятел,или ако му/й кажат,че трябва да изрази чувствата си публично,има възможност приятело-предателя да се разсърди и на тях,и даже и за тях да си поговори с някои други Кошчета.

   Това е една хипотеетична ситуация.Но какво да правим,ако се окажем герои в нея? Според мен най-прецакани са Кошчетата.Защото те изобщо нямат нищо общо с вашата караница.Изобщо защо е нужно да се стига до там?Нали уж сички сме хора.Ами ако утре свърши Света?!?Ако утре свърши?!

   Знаете ли,аз може да съм флегматична кучка,която се подиграва с всичко и всички (включително и със себе си),но поне не съм много лицемерна.Това може да ми е единственото качество,но аз си се гордея с него.Квото ми е на душата,тва ми е и на устата(както казва майка ми).Понякога мн страдам,заради тва,но по-добре така.

   Е,дано вие да имате поне един наистина добър приятел.Защото аз имам.И мн се гордея.

                                               24-Август-07



Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dqvol4e - :)
28.10.2007 13:24
Ей, сестро :) {}
За жалост, всеки ден някой говори зад гърба на друг... и лицемерничи. Хубаво е, че ние сме едни чисти създания (angel). :) {}
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerry433532
Категория: Лични дневници
Прочетен: 136022
Постинги: 28
Коментари: 30
Гласове: 297
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930