Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2007 13:15 - Страх+мечти=бъдещето
Автор: gerry433532 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1270 Коментари: 0 Гласове:
0



[Страх+мечти=бъдещето[

В един форум прочетох темата на деня.Беше следната”Животът след 10години.Какъв ще е?” Имаше толкова много отговори.Хората имаха точна представа какви искат да са след 1,2,3,даже след цели 10години(всъшност правилно ли е да се правят подобни сметки?!).Имаше толкова много различни представи.

   А аз... Аз не знаех какво да напиша.Какво?Какво ще бъде?Не мечтая за нищо.Мечтая само за някво тъпо момче.Всъшност,мечтая ли?!До такава степен мисля само за него и за това,че можеше всичко да е различно,че забравих да мечтая.Не знам какво искам,аз даже не знам какво ми се яде!в крайна сметка написах”След десет години ще бъда мъртва.Ще се радвам на цветята,които хората от време на време ще подхвърлят.” Това написах.Но дали и това ще се осъществи?!Кой ще занесе цветя?!

  Както и да е.Цял ден мислех за бъдещето си.От време на време го виждах светло.Бях завършила финска фиология,бях се омъжила за фински футболист и имах две адски руси деца.момче и момиче.Най-слаките момче и момиче.Как ще ги кръстя?Момичто Цветелина,момчето...Не знам.После “пук”.Всичко изчезна.Това никога няма да се случи.

   После си представих друго.Гробище.Една висока гробна плоча,като ангел.Моя гроб?

   После си представих сватбата си.Беше многоооо...бяла.Деси стоеше зад мен.Беше хубаво.За кой се омъжих?Не нзам.Не видях.

   После бала.С нелепата рокля,за която си мечтая.Черна с крила.Трябва да са ангелски, но по принцип ще са черни.На бала...Не искам училището да свършва..................

   Колко много неща ме очакват...А дали ще ги изживея?Ще издържа ли? Ще имам ли бал?Ще се омъжа ли преди да умра?!?

    Какво се случва с душата ни,когато умрем?

    Защо всеки ден умират хора?

    Защо хората се избиват?

    Защо не мога да спра да го обичам?

    Защо има крадена любов?

    Защо живея?

Аз даже не знам отговорите на тези жизненоважни въпроси...Ами как да си представя бъдещето?!Как?!

    Аз съм толкова объркана,побъркана,сбъркана...Бъркоч.

Моля ви хора,помогнете.Ако някой може да ми отговори на въпросите да пише.

    А,да.Как си представяш съдбата си ТИ.Да,да,точно ти(предстаете си мааазния глас на Зара от “Ало,къщата”).Кажи ми!

                          29-Август

 



Тагове:   мечти,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gerry433532
Категория: Лични дневници
Прочетен: 136061
Постинги: 28
Коментари: 30
Гласове: 297
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930