Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2007 01:17 - Тази сутрин
Автор: gerry433532 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1441 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.08.2007 01:19


Събуди ме телефона.Доспах си още съвсем малко.После си отворих широко очите,за да посрещна новия ден.Навън мрачно.В мен още по-мрачно.Бях объркана.Много.

  Сама.А той...Далече от мен.Вероятно щастлив.Вероятно под дъжда.Мокър до кости,и много,много щастлив.Сигурно пие вино,или поне вода.Жадна съм.Станах налях си вода.Погледнах през прозореца.Реших да се прибирам в нас.Облякох се и отидох на спирката.Минах през гробището.

  Сякаш отново бяхме заедно.Представих си как сме на същото това гробище,пием вино и гледаме луната... Защо?Защо не дойдохме никога на това гробище заедно?

   Дойде автобуса.Седнах на седалката зад кабинката на шофьора.Някой беше написал “Крис,обичам те!”на прозореца.Колко ли трябва да обичаш,за да си направиш усилието да пишеш по прозорците?Достатъчно...Но колко е достатъчно?

   Стигнахме до Хладилника.Слезнах и понеже вървях мнооого бързо изпуснах 83. Сед-нах на спирката.Едно момче ме пита дали имам огънче.Казах”Не.Изгасна.Търся си ново...”Момчето сигурно ме помисли за луда.Не ми дреме...Аз наистина съм луда. Най-сетне тъпия реис ме довлачи до нас.Вървях по една пътечка,кратък път от нас до спирката.Станах цялата в кал.Минах през увяхналата магнолия.После през къщата с лалетата и накрая стигнах до увяхналите люляци... ;( ;( ;( Люляците...Моите любими цветя... Увяхнали като мен :(((

   Прибрах се.И се завих в легълцето.Пак мислих  за него...За края.И мн искам да си кажа”Той е щастлив,това  и мен тряя да ме прави щастлива.”Е,да обаче не е така. Аз не съм щастлива.Сама пия вино,сама гледам луната,сама се разхождам,стоя сама в автобуса,сама ям лимонов сладолед... Защо?

    Защо не спирам да мисля за него,като вече ми е пределно ясно,че всичко свърши?!                                                      

    Защо никой друг не разбира?

    Защо люляка овяхва,когато слънцето спре да му обръща внимание? Защо люляка остава сам?Самичък... И гледа как слънцето целува розата... И от тъга се изпепелява... Превръща се в шума... Розата,по-голяма,по-красива... Но розата е толкова надменна...Тя никога няма да обича слънцето както люляка го е обичал...Няма да оцени ласките му...Ласки,за които люляка даде живота си...Но люляка вече умря... С надеждата, че следващата пролет слънцето няма да изпепели много други глупави цветя...

image

:((((((((((((((((((((         Огън от любов,              ))))))))))))))))))))))):

:((((((((((((((((((((       най-красивият пожар...  ))))))))))))))))))))))):

:((((((((((((((((((((                                                 ))))))))))))))))))))))):

 

                                              01-Август-2007   23:00

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gerry433532
Категория: Лични дневници
Прочетен: 136056
Постинги: 28
Коментари: 30
Гласове: 297
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930