Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2007 12:52 - Ваканция
Автор: gerry433532 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6566 Коментари: 1 Гласове:
0



image
Трак.Трак.Трак.Спомням си как валеше...Преди около 2 месеца беше.Учех по история (този предмет винаги ме е приспивал).Гледах през прозореца.Валеше.Трак.Трак.Трак. Дали и при него вали?Изпратих дъжда да го целуне от мен и заспах...

    Трак.Трак.Трак.сега само шума от клавиатурата ми напомня за дъжда.Отдавна не е валяло.Знаете ли защо?Амии мн е просто.На дъжда му писна да ходи на работа и си взе отпуск.Замина за Великобритания.Аз му станах заместничка.Аз трябваше да съм във Великобритания...Както и да е.Аз мн стриктно си изпълнявам задълженията и дневния режим,като Дъждо-заместник.А той е следния: сутрин спя до късно,позволено ми е,защото по цяла вечер плача,т.е. нощна смяна съм.Като се събудя си сипвам вода,сядам на земята,отварям си ноутбука,разглежадам снимките от времето,когато бях щастлива и плача.Заспивам,защото обикновено съм уморена.Ставам към 17.Вече не е толкова топло.Излизам на терасата.Отварям си лаптопа и пиша.Пак плача.Пак мисля за него и за миналите дни...Към 19 се прибирам.Пия вода.Чета.До 22. После гледам един филм по нова.Пак пиша.И пак плача.Изкарвам си нощната смяна,която продължава средно до 02:30 и заспивам.И пак всичко от начало.Излизам рядко.От време на време ходя до Драгалевци.Обичам да ходя.Там винаги съм била щастлива.Винаги мисля за него,за тъпата болест,за разстоянието,за тъпия закон за движение по пътищата,за екстазито...За виното.За лятното вино.Люляк.

image

     Трак.Трак,Трак.Кога ще се върне този тъп дъжд?Да измие ужаса...И да мога и аз да ида на почивка...

    Ама ,че гадна ваканция...

                                             25-Юли-07   22:57(22 часа и 50 мин след последния постинг)



Тагове:   ваканция,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dqvol4e - ше му мамицата...
26.07.2007 13:05
и да махне жегичката...
абе я факай тъжното,
искам и ти да си вземеш отпуск и да ни плачиш..
можи ли? :(
щото иначи идвъм и аз дъ бачкъм!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerry433532
Категория: Лични дневници
Прочетен: 136051
Постинги: 28
Коментари: 30
Гласове: 297
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930