Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2007 11:22 - На крилата на пеперудата
Автор: gerry433532 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 977 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.07.2007 11:30


Сега ще ви разкажа една невероятна история!!!!Наистина е феноменална!Значи,това се случи преди 2-3 минути,седя си аз над моя покорен ноутбук и си печатам един постинг, който по една случайност се казваше “На крилата на Феникса”,когато чувам някакъв шум.Първо си помислих,че някаква мутирала муха се удря в прозореца,но когато погледнах видях една пеперуда!!!Как е влезнала?!Абсолютно всички прозорци са с комарници,не съм излизала и живея на шестия етаж!!!Бях изключително...не знам,не се сештам точната дума...шашната!Веднага зех апаратчето и почнах да я снимам.Мн мърдаше и леко се размаза,ама нищо.За около 20 секунди,през главата ми минаха около 50 неща:това е знак,да си намисля желание,да я снимам,никой няма да ми повярва,как е влезнала?,да я пусна,да я убия,как,по дяволите,е влезнала?!,ще напиша постинг...

Невероятно!Една обикновенна пеперуда,пробуди в мен толкова необикновенни неща!

image

   Беше невероятна.Винаги съм знаела,че малките неща си струват...Веднага се сетих за една невероятна песен на HIM,Wings Of A Butterfly.В нея се пее “Ела и им покажи твоята любов,изтръгни крилата на една пеперуда,за твоята душа,любов моя”.Дали да го направя?!?!Да убия ли горкото малко същество,за да спася себе си?!Егоизъм или save the Earth?Взех пеперудата,отворих прозореца и прошепнах”Find him,and tell him about my love…”.После я пуснах,тя полетя.Погледах я малко и седнах да напиша това.

image

  Какво беше това?Не беше илюзия,плод на моето побъркано въображение.Беше истинска пеперуда,даже я снимах.И какво направих?Спасих ли душата си,спасявайки нейния живот?Толкова много въпроси...Сега съм още по-объркана...


image


 

imageimage

                                                            24-07-07 14:13




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gerry433532
Категория: Лични дневници
Прочетен: 136018
Постинги: 28
Коментари: 30
Гласове: 297
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930