Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2007 11:12 - Днес
Автор: gerry433532 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4768 Коментари: 1 Гласове:
0



image
Днес реших да се метна от прозореца.Стоях си аз,в тъмнината с моята най-добра приятелка – Самотата,и започнах пак да се измъчвам с едно огледало.Гледах си “безупречната” мутра и й се възхищавах.Приличах на ритана зелка,ако се сещате кво имам предвид.Реших да се разкрася,взех си пергела,който покорно ме чакаше на бюрото,и си написах на ръката “ugly”.Преди около 2-3 месеца на същото място си бях написала”HIM”…Сетих се за онези времена и с усмивка останових,че повече нама да имам ужасно скучни часове по геометрия,точно в онази адски тъпа стая... Усмихната изглеждах като истерична убийца... Представих си как разстрелвам един мой отвратен познат... Усмивката ми стана още по-налудничева... Tattoo-то почервеня и започна да се надува.Винаги става така.Това е част от удоволствието.

    Налях си вода и седнах на прозореца. Парапетът беше адки неудобен. Жега. В главата ми се въртеше една велика фраза:“Baby join me in death”.Мойто бейби не знае,че ще скачам и  не може да ме джойнва.Жалко.Представих си следната картинка:Аз лежа в идеално бяла болнична стая, и съм облечена в една от онези ужасно смешни пижами,с които са облечени болните по филмите.Сама съм в стаята,вътре не е топло,но от прозореца се вижда,че навън пече ужасно силно.В стаята майка ми и  баша ми ме гледат и питат най-шибания въпрос на света ”Why?!”,разбира се, аз мълча и гледам през прозореца.Влиза сестра ми.Аз не й говоря,разбира се.

   Продължих да си вися от прозореца и да пия вода.Сетих се за една песен

“Born from silence, silence full of it

A perfect concert my best friend

So much to live for, so much to die for

If only my heart had a home”

     Пак бях в болничната стая.Казаха ми,че мойто момче е дошло да ме види... Ами да влезе. Влезна. Усмихнат”Е,ти го направи преди мен,honey.” В отговор “Ами май само опитах”.Усмивка(от моя страна).През прозореца ни гледат един куп хора(от къде се взеха?!).Очаровани от усмивката ми следят всичко,което става вътре.Той”Нали щяхме заедно?”...

     Върнах се в реалността(на прозореца).Ами ако умра?Ако няма болнична стая?Ако той не иска да го направим заедно?Сълзи...

   А ето го и погребението... “Love’s the funeral of hearts, and an ode for cruelty, when angels cry blood, on flowers of evil in bloom” Така започва погребението. Той е там. С тъмни очила. С черна блуза на гърба на която има змия. Там са някои мои приятели, някои съученици(странно...)иии семейството.И братовчед ми е там.И той е с тъмни очила.Само те двамата са с очила.Само на тях ли им се плаче,бе мамка му?Аз лежа в гроба. Невероятна съм. За първи път през живота ми. Пълно е  с тъмен,аерошоколад. Всички се тъпчат с шоколад.Сега разбирам защо са тук съучениците,яде им се шоколад. Само братовчед ми и моето момче не ядат.Те гледат в една точка. Бейбито се прибли-

жава до гроба...Прегръща ме...Била ли съм по-щастлива?!?Обичам го...

             image                               

След 2 дни стават 6 години откакто почина дядо ми.Дали преди да умре и той си е представял погребението си?!Умирам ли?!?!?!?!?!

    Afraid that everything remains unchanged in this fragile dream

    Ashamed of the shattered remains of promises made

                            21-юли-07




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starmusic - lelee
03.08.2007 16:40
ti dobre si go razkazala ama nima misli6 4e az 6e qm 6okolad kato drugite dokato ti leji6 tam tova e mn mn otka4eno predstavqne.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerry433532
Категория: Лични дневници
Прочетен: 136057
Постинги: 28
Коментари: 30
Гласове: 297
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930