Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2007 12:09 - За луната и звездите
Автор: gerry433532 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6255 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.07.2007 12:10


imageВиждали сте нощно небе,нали?Едно такова прекрасно...Кара те да мечтаеш...Аз са си гледах звездите...Гледам ги и си представям разни работи...И си мисля,и си спомням... И знаете лии колко хубаво ми стана?Мн,мн,ама мн...ако бях видяла оадаща звезда щеше да е съвсем звездно.Ама не видях.Един приятел ми каза,че падащите звезди са само за тези,на които нищо друго,в което да вярват, не им е останало.Ами като се замисля те падащите звезди май са точно за мен...Вече не вярвам в нищо...Всъшност в какво съм вярвала преди?В Приятелите?ГЛУПАЧКА!Кви приятели,кви 5лв?”Няма такъв филм”(тая фраза ми лази по нервите,адски мноо!)В какво наистина?В утрешния ден?Абсолютна глупост!Не може да вярваш в нещо,за което не си сигурен дали ще съществува,и което не можеш да предскажеш.В себе си?Да,тази вяра я загубих напълно...Не искам да си повярвам!И вече не ми остава друго освен да повярвам на звездите...И да си намисля едно желание...image

   Амиии,нз...Какво да си поискам.”Всичко да се оправи!” Хей ама те звездите да не са тука само за мен,я по-земни желания!Добреее,”Тая каша,дето се намира в главата ми да се пооправи!” Еее,ама те звездите и всичките да асе впрегнат за мен,пак няма да се оправи тва нещо У мойта твърде дървена главундра! Амиии добре,”Да си върна вярата в мен и в мойто момче ;(“ Е,добре!Тва може и да стане!Но,разбира се звездите са всъшност в главиците ни...Те са нещо като Неволята.Нали се сещате?Та,така аз се надявам като всички на Вяра,Надежда и Любов(ама не от Big Brother)

image

Лека за сега от мен и...да вярвате на падащите звезди(=>в себе си!)

image

                                                                   11-07-07    00:07




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gerry433532
Категория: Лични дневници
Прочетен: 136053
Постинги: 28
Коментари: 30
Гласове: 297
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930